Персональна виставка живопису Едуарда Бєльського
30.12.2017 - 28.02.2018

26168009 1490317947704517 7245152823885511427 n 

 

Едуард - відомий європейський художник, що мешкає на березі Адріатичного моря, в будинку венеційського часу і неподалік від  самої «Найсвітлішої Венеції». Чи   треба ще раз додатково стверджувати, що він романтик?Адже там серед словенської Адріатики він знаходить  натхнення, там його дух і сила, його  власна артистична тематика. Там, де біля його горизонту  ходять вітрильники,  біліють палаци,  плюскоче тепле море та височать вдалині  гори – нам живе його  натхнення, мрії і  загальне   кольоробачення навколишнього світу.  Едуард напрочуд легкий, як пташине перо, він любить малювати так,  як інший вміє посміхатись чи рухатись. Саме цим  Бєльський  нагадує особу Моцарта від живопису, це  віртуозний   імпровізатор та  справжній цар уяви.



В його картинах відчувається   щастя життя, фантастичне буяння  фантазії,  що і відрізняє його між інших художників, навіть дуже хороших. Це зовсім інший клас артистизму,  найвищий і   при тому найбільш природній. У продуманому сум’ятті його композицій проходять на іспит істинні і неістинні зв’язки середовища, матеріальні предмети і людські персонажі. Це шквал експресії, де художник віднаходить сенс і оправдання  мистецтва живопису. Він наслідує найкращі надбання «паризької школи» модернового живопису.

Все,  що Бєльський  пише як  самостійні сюжети картин - також лежить на самій поверхні життя,  тільки як його базові цінності  – це жінка, квіти, море.  Це також  міста, обличчя,  натюрморти,  діти, гавані, вітрильники, фрукти. Це відрада душі, це проблиск сонця на поверхні, це гречний поворот дівочого тіла,  це розкіш плодового дерева та  заспокійлива прозорість  води.

Художник переконаний - таку  нагальну реальність світу і треба зображати – ось в чому полягає  суть мистецтва, його найвищий прояв, служіння людям.

Бєльський з цікавістю спостерігає за грою матерії, що плине в постійних метаморфозах,  він  навіть керує, диригує, живе   в цей час  кольорописом матерії.

Живопис, здається,  формує людську мову, дає можливість говорити з глядачем яскраво та суттєво на цій мові. Сучасне мистецтво тісно переплетено з мистецтвом поезій, його сміливими значущими образами. Адже тут живопис звільняється від тісних рамок схожості та банального уподібнення  на  щось -  суто реалістичного кшталту.  Тут важливим є не зображення дерева  чи будівлі, а тільки проміжок,  значущий емоційно-метафізичний простір між ними. В картинах залишаються тільки ті кольори, відношення між якими створюють  цей особливий простір.  А самі кольори насамперед відображають ритм, а не слугують  якимось  просто декоративним  зовнішнім елементом.





Стилизованіелементив живописі Бєльського передають  намріяне, фантастичне,  уявне. Тобто саме, здається,  неможливе в живописі, мистецтві видимого.  Тобто саме поетичне і саме герметичне. Дивовижна оптична гра ліній та згинів зачаровує, та  розділяє  навпіл лінію і світло.

.

 Художник переконаний в тому, що малювати – це створювати образи предметів, які відповідають силі своєї  власної реальності, її магічної влади над людиною. І  тому іноді здається, що малювати і відчиняти вікна - дуже схожі речі.

 Так відбувається чудо перетворення світу в образ.




 Грудень 2017                                                        Дмитро Корсунь

 

belsky1   
belsky2  
 belsky3  
 belsky4  
 belsky5  
belsky6  
 belsky7  
belsky8  
belsky9  

Музей сучасного мистецтва "Пласт-Арт"
видав книгу
про життєвий і творчий шлях 
Бориса Дєдова
під назвою
"Мій Пласт-Арт"
про книгу
про книгу2
г. Чернигов, ул. Горького, 6.
тел. (0462) 610-328
info@plast-art.com.ua
plast-art@yandex.ru

найти Пласт Арт Чернигов

В начало